Mapar, MahsaNicolau, Paula BacelarDias, MarcoFerreira, CéliaManuelito, HelenaMartins, RuteMartinho, Ana PaulaPereira, PedroSimão, JoãoTrindade, JorgeFernandes, Paula VazCaeiro, Sandra2024-10-172024-10-172023-07Mapar, M., Bacelar-Nicolau, P., Dias-Ferreira, C., Manuelito, H., Martins, R., Martinho, A. P., Pereira, P., Simão, J., Trindade, J., Vaz-Fernandes, A. P., & Caeiro, S. (2023). A 5Ps approach to teaching and e-learning sustainability: the case of Universidade Aberta. In R. Khalid, M. S. Hassan, M. R. A. Rahman, A. A. Shariff, N. M. Althabhawi, H. Yaakob, R. Fadzil, N. Z. Harun, A. C. Mei, F. A. M. Hatta, M. M. Deli, & W. N. W. Mohamad (Eds.). Proceedings of the 29th International Sustainable Development Research Society Conference: Half-way through Agenda 2030: Assessing the 5Ps of SDGs (people, planet, prosperity, peace, and partnership) (95-105). Universiti Kebangsaan, Malásia.http://hdl.handle.net/10400.2/16645Conferência realizada na Universidade de Kebangsaan, na Malásia, de 11-13 de julho de 2023engA 5Ps approach to teaching and e-learning sustainability: the case of Universidade Abertaconference object